Project category: Brand activation

Dita fanshop

Benodigdheden:

  • Costumized kledinglijn.
  • Studio.
  • Strijkbout incl. plank

Voor Dita International verzorgde LFBI de fotografie van diverse producten uit de Dita fanshop. Samen met de opdrachtgever is er voor gekozen om de kleding, caps en sweaters op modellen te fotograferen. De urban lifestyle wordt door deze ‘gedragen-look’ op subtiele wijze zichtbaar in de productfotografie.

De losse producten vind je online bij Dita

One step ahead

Benodigdheden:

  • 1 x logo.
  • 1 x korte uitleg
  • 1 x vertrouwen.
  • 4 x bakwagen voor transport

Wat ervaar je als je sportschoenen wilt kopen? Dita International wil in verschillende sportzaken de beleving van schoenen passen verbeteren, wij ontwikkelen 20 ronde comfortabele banken in stijl. En omdat het vaak wachten is tot de verkoper met de schoenen in de juiste maat terug komt, hebben we de social buttons toegevoegd.

groot, groter grootst

Benodigdheden:

  • 1 kratje bier. (praat net effe wat makkelijker)
  • 2 flinke scheuten festival ervaring.
  • 1 kilootje belevingsvermogen gemixt met festivalgevoel.
  • 1 doorgekookte opdrachtgever

Letterlijk een upgrade. Een krat van 17 meter hoog en 25 meter breed. Compleet met panorama-dek en drank uitgifte.

Voor Brand Bier lanceerden wij deze activatie op Pinkpop ter introductie van de nieuwe huisstijl. Bezoekers hebben bovenop het krat een prachtig uitzicht over het Pinkpop terrein en kunnen beneden op het aangeklede terras genieten van de verschillende Brand bieren.

Groeten uit landgraaf

Benodigdheden:

  • 20 Borden en 4 iPads.
  • 1 Mespuntje eenvoud.
  • 4 Lekkere promonita’s
  • 1 Krat (naar eigen recept).

 

Als je dan toch een groot Brand Krat op een festival neerzet, dan kan je niet anders dan er gebruik van maken. Het idee is simpel. Selfies op bijzondere locaties zijn populair. Gewapend met 20 borden en 4 iPads leggen we bezoekers op de digitale plaat vast. Social media is uitermate geschikt voor verspreiding en om de beleving te verlengen.

Inleveren!

Men neme:

  • 4 x The good ol’ English Booths.
  • Bedek deze met verschillende laagjes mobiele telefoons. (± 17.000)
  • Voeg daar 10 hardwerkende vrijwilligers aan toe om alles in ontvangst te nemen.

Little Fish Big Ideas is gek op hergebruik. We really love to recycle! Een inzamelingsactie voor oude mobiele telefoons is dan ook zooooo ons ding. Vodafone zocht, als partner van Serious Request, een activatie concept dat net even verder ging en toegankelijk is voor een groot publiek. En dus ontwikkelen we een simpele manier om oude mobiele telefoons in te leveren.

In vier custom made Engelse Phone Booths werden in 1 week ruim 17.000 oude telefoons ingezameld. De opbrengst ging naar het Nederlandse Rode Kruis. De telefoononderdelen kregen een nieuw leven.