Project category: Visual

Dita fanshop

Benodigdheden:

  • Costumized kledinglijn.
  • Studio.
  • Strijkbout incl. plank

Voor Dita International verzorgde LFBI de fotografie van diverse producten uit de Dita fanshop. Samen met de opdrachtgever is er voor gekozen om de kleding, caps en sweaters op modellen te fotograferen. De urban lifestyle wordt door deze ‘gedragen-look’ op subtiele wijze zichtbaar in de productfotografie.

De losse producten vind je online bij Dita

One step ahead

Benodigdheden:

  • 1 x logo.
  • 1 x korte uitleg
  • 1 x vertrouwen.
  • 4 x bakwagen voor transport

Wat ervaar je als je sportschoenen wilt kopen? Dita International wil in verschillende sportzaken de beleving van schoenen passen verbeteren, wij ontwikkelen 20 ronde comfortabele banken in stijl. En omdat het vaak wachten is tot de verkoper met de schoenen in de juiste maat terug komt, hebben we de social buttons toegevoegd.

Een klassieker

Benodigdheden:

  • 1 x dirigent.
  • 10 x blazers, gepoetst koper en be-slagwerk.
  • 1 x grof gesneden montage.
  • 1 x zelfrijzende ego, om mee aan te pappen. (onze regisseur)

Het idee was al een klassieker! Zet op een locatie een knop neer en het publiek doet de rest.
Laat zien dat heel Nederland kan genieten van een radiozender als NPO Radio 4 en de Hart & Ziel lijst. Verrassend, intiem, bombastisch en absurdistisch waren thema’s die tijdens de brainstorm meerdere keren genoemd werden.

Met een productie tijd van 6 dagen, 4 uur, 16 minuten en 41 seconde stond deze web-snack online.
Met Hart & Ziel aan gewerkt.

Even wuiven misschien?

Benodigdheden:

  • 1 ouwe koningin met zoon
  • 2 flinke lepels stressbestendigheid en ervaring
  • 370 kilo glasplaten van 2 cm dik.
  • 8 vierkante meter Dam.

Hoe stoer is dat, wanneer je voor NOS Actueel een studio mag plaatsen op de Dam tijdens de abdicatie plechtigheid. Terwijl heel Nederland met een krijtje z’n stukkie vrijmarkt aftekent, ontwikkelen wij een studio op 29 meter afstand van het Paleis op de Dam.

Een uniek moment waarbij we met verschillende mind-sets hebben nagedacht over merkbeleving en zichtbaarheid voor de NOS zonder dat dit de aandacht zou trekken. Een marathonuitzending met een wereldwijd bereik.

Even wuiven misschien?